Postimaja Rimi tootevalikus arvestatakse liikuvate inimeste ja turistidega

Rivo Veski
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Postimaja eskiis.
Postimaja eskiis. Foto: Maru ehitus

Tallinna kesklinnas vanas Postimajas käivad veel endiselt ehitustööd, kuid aasta lõpuks peaks seal avatama Rootsi kiirmoebrändi H&M kauplus ning Rimi toidupood.

Rimi Eesti Food AS pressiesindaja Katrin Bats edastas, et Postimaja Rimi kliendina nähakse eelkõige südalinna piirkonnas elavaid ja töötavaid inimesi ning loomulikult ka turiste.

«Seetõttu on sealne valik pisut tavapärase supermarketi ehk kodupoe omast veidi erinev. Oleme sinna plaaninud suuremat juustu-, valmis-ja pagaritoodete, pitsa ja alkoholi valikut,» edastas Bats.

Lisaks saavad Postimaja Rimi kliendid endale tulevikus ise salatibaarist meelepärase salati kokku panna. «Viimane võimalus on meie klientide hulgas väga populaarne ning loodame, et see võetakse ka Postimaja Rimi klientide poolt hästi vastu.»

Kaubahalli Rimi kauplusel vanalinnas läheb pressiesindaja kinnitusel väga hästi. «Mõni aeg tagasi uuendasime ka selle välimust. Sel on oma ostjaskond olemas ning meil ei ole plaanis neid kodupoest ilma jätta,» kinnitas Bats.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles