Laagna teel pikendatakse põrkepiirdeid

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Koht Laagna teel, kus hukkus autoajakirjanik Urmas Oja.
Koht Laagna teel, kus hukkus autoajakirjanik Urmas Oja. Foto: Mihkel Maripuu

Pärast viimast surmaga lõppenud liiklusõnnetust Laagna teel ööl vastu 20. augustit uuris liikluskomisjon, kuidas olukorda Tallinna ühel peamagistraalil senisest ohutumas muuta ning jõudis järeldusele, et mõnes kohas oleks vaja üle niinimetatud Lasnamäe kanali kulgevate sildade juures põrkepiirdeid pikendada.

Tallinna transpordiameti liikluskorralduse osakonna juhataja Talvo Rüütelmaa ütles Postimehele, et liikluskomisjoni ekspertide hinnangul tuleks Laagna teel sillapostide juures olevad metallist põrkepiirded üle vaadata ning mõnes kohas oleks vaja need pikemaks teha.

«Põrkepiirded on sina pandud ja need täidavad ka oma ülesannet, kuid mõnes kohas on olukord liiklusohutuse osas selline, et need tuleks pikemaks teha,» mainis Rüütelmaa.

Liikluskomisjoni liikmed nentisid tema sõnul ka seda, et Tallinna kõiki teede äärde jäävaid poste ja puid ei ole võimalik põrkepiiretega kaitsta. Kes tahab ennast katki sõita, see leiab ikka mingi koha.

«Laagna teel on aga mõned kohad, kus on mõistlik põrkepiirdeid pikendada,» kinnitas Rüütelmaa. Ta lisas, et üks neist kohtadest on kindlasti jalakäijate sild Kotka kaupluse juures, kus ööl vastu 20. augustit sai surma ajakirja Top Gear Eesti peatoimetaja Urmas Oja.

Ümberkorralduse eesmärk on selles, et kui autojuht peaks tõesti juhuslikult eksima, et ta siis otse sillapostile otsa ei sõidaks. Loomulikult tuleb enne põrkepiirete pikendamist vastavad joonised koostada. Transpordiamet loodab ehitustööd siiski enne sügiskülmasid ära teha.

Rüütelmaa sõnul on Laagna teel kogu aeg olnud lubatud sõidukiirus 70 kilomeetrit tunnis ning raskeid õnnetusi ei ole seal siiski olnud rohkem kui kuskil mujal. Seega ei saa Laagna teed ka väga ohtlikuks kohaks pidada. Alati on aga võimalik liiklusohutust suurendada ning seda tahetaksegi teha.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles