Tallinnas on üks tänav, mis on mõlemast otsast valmis ning bussiliini jaoks peatusetaskugi olemas, kuid keskelt on tänav puudu ning keegi ei oska öelda, millal see jupp valmis saab.
Vaidlus pidurdab tänava valmimist
1990ndatel õigusjärgsetele omanikele tagastatud soises alas tabasid kinnisvaraarendajad kohe ära kullaaugu. Oli vaid aja küsimus, kuni linn sinnamaani laieneb, kirjutas
.
Kiiresti hakati koostama detailplaneeringuid. Kuna digitaliseerimist möödunud sajandi lõpul veel ei kasutatud, ei nähtud asju tervikuna ning juhtuski, et Lehiku tee otsad ei jookse omavahel keskel kokku.
Et tänava saaks valmis ehitada, peaks Arco Investeeringud osa Lehiku tee 21 kinnistust linnale andma. Seda aga ei saa teha enne detailplaneeringu kehtestamist, kuid detailplaneeringu menetlus seisab, sest kinnistu omanik pole linnaga jõudnud kokkuleppele, mida ning kui suurelt tohib krundile ehitada.
Arendaja pakkus kõigepealt korterelamut ning siis lasteaeda. Kumbki ei ole aga linnale sobinud. Arco huvi on krunt võimalikult täis ehitada. Linn soovib, et vahepeal suureks kasvanud puud jääksid edasi kasvama ning ehitatav hoone ei tuleks väga suur, mistõttu ka lasteaeda oleks seal väiksuse tõttu linnal ebamajanduslik üleval pidada.
Millal kaks tänavaotsa ühendatakse ning bussid Lehiku teel vurama hakkavad, ei julge keegi lubada. Tallinna linnaplaneerimisameti detailplaneeringute Lasnamäe ja Pirita osakonna juhataja Mari Heinsoo loodab, et kui sel aastal saaks planeeringu liikuma ning järgmisel aastal kehtestada, oleksid järgmised sammud tänava rajamiseks vajalikke osade kinnistutest eraldamine ning projekteerimine.