Lugejad: ühissõiduk ikka auto vastu ei saa

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Bussirada Narva maanteel.
Bussirada Narva maanteel. Foto: Liis Treimann

Suurem osa Postimehe üleskutsele vastanud inimesi leidis, et auto ühistransport ei suuda igapäevasõitude puhul autodele arvestatavat alternatiivi pakkuda.


«Ma arvan, et ei hakkaks kasutama ühistransporti isegi siis, kui nad teevad igale tänavale eraldi bussiraja, kuna Tallinnas pole probleem mitte busside kiiruses, vaid busside kvaliteedis. Kõik bussid haisevad, seal sees on palju müra, suvel ei tööta ventilatsioon, talvel ei tööta soojendus. Bussijuhid on nagu koerad, kes hakkavad kohe haukuma, kui nende käest midagi küsida. Seisan autoga kasvõi 30 minutit ummikus, aga ma ei hakka tööle minekuks kasutama ühistransporti,» arvas Anton.

«Minul on põhjust rõõmustamiseks selle üle, et Tallinna linnas pean autoga sõitma vaid poolteist kuud aastas ja et seda idiootsust eriti tihti taluma ei pea. Olen viibinud siin juba kaks nädalat ja otsustasin arginädalal kodu asemel kesklinna korteris elada, et jumala eest Mähelt hommikuti ja õhtuti linna ei peaks sõitma.

Kogu see ajuinvaliidsus tehakse ka ajal, mil teetööd toovad pisara silma - muidugi, kõik teame, et teid tuleb parandada ja see on ainult positiivne – aga ümbersuunamisi võiks vähe paremini planeerida. Sellises olukorras hakkan ma enda kurvastuseks paratamatult aeg-ajalt eeskuju võtma BMWdega «ise-liikluskorraldajatest» ning kaasliiklejaid häirima,» lausus Priit.

«Käisime merepäevadel ja kuna ei ela Tallinnas, kasutasime «Kalevi» Pärnu mnt Pargi & Reisi parklat. Kiosk, kust ühissõidukipileteid osta, oli kinni. Ostsime trammist 3x1.60eur üks ots, loomulikult ka tagasisõidu piletid.
Oli palju käimist ja lõpuks olime nii väsinud, et hea meel,autosse ja koju. Kahjuks vanematele inimestele oli see käik liiga raske,» kirjeldas üks lugeja oma kogemusi. Ja ühistranspordi soodsast hinnast polnud ka juttugi.

Veel üks näide sellest, mis inimeste õiglustunnet riivab. «Sõidan igal hommikul bussiga neli peatusevahet, seitse minutit. Selle eest peaksin kuukaardiga maksma 18 eurot või 1.20 ühe korra pileti eest. Natuke palju kuidagi. Kui ühistransporti propageeritakse ja see poolsunniviisiliseks tehakse, siis palun tehke see ka natuke odavamaks! Kuidagi ebaaus on lõpppeatusest lõpppeatuseni, mis Tallinnas on ikka kilomeetreid või 3-4 peatusevahe sõitjail ühtemoodi maksta...»
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles