Tasuta ühissõidukite küsitluse reklaami teeb Keskerakonna suurim võlausaldaja

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tasuta ühistranspordi küsitluse reklaam.
Tasuta ühistranspordi küsitluse reklaam. Foto: Andres Haabu

Tallinna linnavalitsus on telekanalites ja veebis näidatavate tasuta ühissõidukite küsitluse reklaamiklippide tegemiseks allkirjastanud lepingud OÜga Midfield, mis on Keskerakonna suurim võlausaldaja. Firma kuulub Paavo Pettaile.

Raepressi andmetel on lepingud sõlmitud või sõlmimisel ka telekanalitega Kanal 2, TV3 ja PBK. Teleklippe toodeti eesti ja vene keeles kokku 14 erinevat versiooni ning telejaamad edastavad neid 5. - 25. märtsini. Klippide tootmine ja telekanalites näitamine läheb linnavalitsusele kokku maksma umbes 100 000 eurot. Tasuta edastab reklaamiklippe vaid Tallinna TV.

Teavituskampaania välireklaami koostööpartnerid on Raepressi andmetel Sildreklaam, Clear Channel ja JCDecaux Eesti. Koostöö on plaanis ka raadiojaamadega ning OÜga Artist Siseraadiod.

«Kokkuvõtlikult saame summadest rääkida pärast teavituskampaania ja rahvaküsitluse lõppu,» on kirjas Raepressi vastuses Postimehele.

Tallinna linnavalitsusel on kavas tasuta ühistranspordi rahvaküsitlusele kulutada 259 000 eurot ehk rohkem kui neli miljonit Eesti krooni. Linnaeelarvest tuleb vaid 31 000 eurot küsitluse läbiviijate töötasudeks, ülejäänud 228 000 eurot eraldab linnavalitsus oma reservfondist. Küsitluse suurimaks kuluallikaks ongi reklaam.

Mullu 30. juuni seisuga oli Keskerakond oma suurimale võlausaldajale, reklaamiagentuurile Midfield võlgu 383 778 eurot. Partei peasekretär Priit Toobal on öelnud, et kohustusi Midfieldi ees täidab Keskerakond «vastavalt kahepoolsetele kokkulepetele». 2011. aasta juulis tasus erakond Pettai firmale 10 000 eurot ning oktoobris 11 500 eurot. Kogu võlgnevus on lubatud tasuda 2012. aasta lõpuks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles