Merko ja maanteeamet ei jõua kuidagi kokkuleppele

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Loo-Maardu teelõik.
Loo-Maardu teelõik. Foto: Liis Treimann

Täna kell üks päeval istusid maanteeameti ja Merko Ehituse juhid järjekordselt laua taha, et arutada, kuidas Loo-Maardu teelõigu ehitusega ühele poole saada. Siiani ei ole kokkuleppele jõutud.

Graafiku järgi pidid tööd Tallinna-Peterburi maanteel Loo ja Maardu vahelisel lõigul lõppema 30. novembril. Merko soovis aga pooleaastast pikendust, kuna Loo ristmiku lähedal asuva raudteeviaduki aluse teetunneli rajamise projektdokumentatsuooni sai ehitusfirma maanteeametilt kätte kuus kuud plaanitust hiljem.

Merko Ehituse juhatuse liikme Andres Agukase sõnul tegi firma maanteeametile ettepaneku, et teelõigu valmisosa võiks ametlikult vastu võtta ning liiklus sinna peale lasta, et autojuhtidel oleks talvetingimustes mugavam sõita. Ameti juhid niisuguse lahendusega nõus ei olnud.

«Me ei saa ju nii ka teha, et avame liikluse valmisoleval osal ning maanteeamet ütleb, et eks me vaata, millal me selle ametlikult vastu võtame,» selgitas Agukas. «See tähendab, et talvel oleks autod naelkummidega uuele teele ehk rööpad sisse sõitnud ning kevadel oleksid ametnikud öelnud, et tee ei ole päris see, mis ikka peaks olema.»

«Maanteeamet saab liikluse avada ainult valmissaanud teelõikudel, millel pole tõsisemaid puudujääke, kuid praegu käib alles nende kõrvaldamine,» kommenteeris olukorda maanteeameti pressiesindaja Allan Kasesalu. Ta lisas, et lõpetamata tööd on seotud põhiliselt ohutuspiirete paigaldamise, asfalteerimistööde ning ajutise liikluskorralduse likvideerimisega.

Kasesalu ei osanud veel öelda, milliste tulemusteni viivad läbirääkimised Merko Ehitusega.

Agukas kinnitas, et Merko on maanteeametile omapoolsed ettepanekud juba tükk aega tagasi esitanud, kuid amet ei ole suutnud otsust langetada. Ta lisas, et praegu teelõigul midagi ei tehta, sest talv ei ole teetöödeks lihtsalt õige aeg.

«Eks istume siis maanteeametiga laua taga ning räägime nendega, kevadel saab jälle töödega edasi minna,» märkis Agukas.

Agukase sõnul ei ole maanteeamet tahtnud Merkole ehituse viivitust kompenseerida, samas lootis aga amet, et ehk saab teelõik ikka õigeks ajaks valmis. Poole aasta pikkust venitamist projektdokumentatsiooni valmimisel ei suutnud aga Merko loomulikult kuidagi tagasi teha.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles