Linnakodanik helistas lehkava grillkana pärast abitelefonile

Merike Teder
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Grillkana
Grillkana Foto: Aldo Luud / Õhtuleht

Septembris helistati Tallinna abitelefonile kokku 5771 korda, muuhulgas tunti huvi Pika Hermanni tornist puuduva lipu vastu ning küsiti, mis teha kui poest ostetud grillkana on lehkama hakanud.

Nii küsiti abitelefonilt, miks Pika Hermanni tornis lipp ei lehvi. Õnneks oli lipp siiski vardasse tõmmatud, kuid kuna oli täielik tuulevaikus, ei olnud lippu kaugelt vaadates näha, teatas Raepress.

Üks abitelefoni klient teatas, et ostis kauplusest soodushinnaga grillkana. Kodus selgus, et kana oli juba lehkama hakanud. Abitelefoni dispetšer soovitas kana poodi tagasi viia, kuid see ettepanek kodanikule ei meeldinud. Siis soovitati grillkana heausksel ostjal tarbijakaitsesse helistada, mille peale klient solvus, ütles ära kõik, mis ta abitelefoni dispetšerist arvas ja lubas kaevata, kuhu vaja.

Samuti sooviti abitelefonilt 1345 teavet «õhuraja» kohta, mis on Kadrioru parki puude vahele üles riputatud. «Rada metsas», mille autor on Jaapani arhitekt Tetsuo Kondo, asub Kadriorus Jaapani aia lähistel. Rada jääb Kadriorgu kuni 22. oktoobrini ja sinna peale võib käima minna hommikul kella kümnest kuni õhtul kella kaheksani.

Abitelefonile tehtud kõnedest 1371 korral vajati üldist linnainfot, 1354 korda helistati seoses linna transpordiga ja 455 helistajat oli seoses liikluskorralduse probleemidega. Kategooriast «teistsugused probleemid» tehti möödunud kuul kokku 536 kõnet.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles