Raepress ei pidanud vajalikuks uputusest operatiivselt informeerida

Merje Pors
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna TV kontor.
Tallinna TV kontor. Foto: Raepress

Kuigi Tallinna elanikud maksavad kinni suure meediateenistuse Raepressi ja Tallinna televisiooni näol, ei tulnud laupäevase linna tabanud uputuse ajal neist meediakanalitest linlastele mingit hädavajalikku infot.

Linlaste vajadust info järele ilmestab ka laupäeval Tallinna abitelefonile tehtud kõnede arv. Nimelt tegid linlased erakordselt suure vihmasajuga laupäeval abitelefonile üle 200 üleujutustega seotud kõne.

Postimees.ee küsis Raepressilt, kuidas nad hindavad oma tööd info vahendamisel laupäeval toimunud uputuse kontekstis. Samuti küsisime, kas Tallinna televisioon ei oleks end ehk rohkem õigustanud, kui ta oleks andnud asjakohast infot kõiki puudutanud uputuse kohta.

«Tegemist oli force majeure (vääramatu jõud) olukorraga,  kus kõigile oli pressiteatetagi selge, et sajab tugevalt ning et operatiivteenistused annavad selles olukorras oma parima,» vastas Raepress Postimees.ee’le.

Raepressi esindaja viitas, et Eesti Meteoroloogia ja Hüdroloogia Instituut (EMHI)  on äikese ja tugeva saju eest hoiatanud pidevalt. Samuti olevat linna avalike suhete teenistus reedel telefonitsi edastanud info tugeva saju võimalusest Eesti Raadio ja Kuku raadio uudistetoimetustele palvega manitseda linnaelanikke tähelepanelikkusele ja hoolikusele.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles