Hullude päevadega konkureerib kaubamaja «Rahu majas»

Eve Kruuse
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pikk järjekord Stockmanni ukse taga on tõestus sellest, et hullul ajal pole allahindluse jahil inimesel sooja ega külma ei majanduse langusest ega töötuse kasvust.
Pikk järjekord Stockmanni ukse taga on tõestus sellest, et hullul ajal pole allahindluse jahil inimesel sooja ega külma ei majanduse langusest ega töötuse kasvust. Foto: Peeter Langovits

Tallinnas eile hullude päevadega algust teinud Stockmann teatas, et avapäeva käive oli suurem kui mullu. Samas üllatas neid Tallinna kaubamaja kampaania «Rahu majas».


Müük on läinud väga hästi, kommenteeris Stockmanni turundusjuht Krista Luhaste avapäeva. Täpset käivet polnud ta eile veel nõus avaldama.


«Me natukene kartsime küll müügi pärast, sest meie kampaania on sel aastal tavapärasest nädal aega hiljem,» rääkis Luhatse. «Tundub, et see ei mõjutanud meie tulemust, maja on hommikust saati rahvast täis olnud.»


Vastukaaluks algas aga Tallinna ja Tartu kaubamajas eile kampaania «Rahu majas». See on kaubamaja järg eelmisel nädalal alanud ja pühapäeval lõppenud osturallile, mille avapäeva järel teatas firma samuti, et neil tehakse müügirekordeid.


Krista Luhaste tunnistas, et kaubamaja käik tuli neile üllatusena, kuid kliente nad sellepärast kaotada ei karda.


Tallinna kaubamaja turundusjuht Enn Parel tunnistas, et kampaania on tehtud vastukaaluks hullude päevadele. «Mõtlesime, et kuna rahvas on nagunii kesklinnas liikvel, siis teeme ka oma pakkumise.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles