Tallinna ringteel juhtus raske liiklusõnnetus

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Tallinna ringteel Jüri juures põrkas kokku kolm veokit, liiklus oli õnnetuspaigas mitu tundi tugevalt häiritud. 

Kolm veokit on ringteel kokku põrganud ja ühe veoki juht on raskelt viga saanud, ütles Põhja prefektuuri pressiesindaja Marie Aava.

Õnnetus juhtus Tallinna ringtee 8. kilomeetril, Jüri väikse ringtee lähedal. Liiklus suunati ümber Jüri aleviku kaudu. Politsei korrakaitsebüroo juht Valdo Põder teatas Twitteris, et liiklus on õnnetuspaigal oluliselt häiritud ning soovitas võimalusel valida mõni teine marsruut. 

Sündmuskohal käinud Postimehe fotograafi kinnitusel oli tee üsna libe ja lumine. Ühe veoauto koormaks olid gaasiballoonid, mis pudenesid õnnetuse tõttu veokist välja. Mingit ohtu sellest siiski ei tekkinud. 

Pärastlõunaks selgusid ka õnnetuse asjaolud. «Läti registrimärgiga veok liikus Peterburi maantee poolt Jüri suunas. Ta põrkas kokku teiselt poolt tulnud Eesti registrimärgiga veokiga. Läti päritolu veokile sõitis omakorda sisse veel üks Eesti registrimärgiga veok,» rääkis Aava.

Politseini on jõudnud ka info, et õnnetusega võis olla seotud veel üks tehniline sõiduk, mis olevat õnnetuspaiga vahetus läheduses tegelenud kas liiklusmärkide lumest puhastamisega või ajutiste liiklusmärkide paigaldamisega. «Me kontrollime ka seda infot, aga see ei ole antud õnnetuse puhul kõige tähtsam. Sellel sõidukil ilmselt oli õigus seal viibida ja veokijuht oleks pidanud teda nägema ja reageerima,» lausus Aava

Politsei tuletab kõigile liiklejatele meelde, et ilmastikutingimused on jätkuvalt äärmiselt keerulised, teed on libedad ja lund sajab kogu aeg juurde. Nähtavus on väga halb, mistõttu tuleb olla eriti tähelepanelik, et jääks võimalikult palju aega ootamatute manöövrite tegemiseks. Oluline on valida teeoludele vastav sõidukiirus. Julgelt võib praegu sõita alla lubatud piirkiiruse, kuna pidurdusteekond on pikk ja reageerimiseks jääb vähem aega kui tavaliselt. Teele asudes peavad liiklejad arvestama täiendava ajakuluga, et mitte tekitada kiirustades liiklusohtlikke olukordi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles