Bürokraatiakomisjon: kodanike vastuvõtuaegu tuleks pikendada

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Jüri Pihl
Jüri Pihl Foto: Toomas Huik

Tallinna bürokraatia vähendamise komisjon teeb linnaosavalitsustele ettepaneku linnakodanike ja ettevõtjate paremaks teenindamiseks ametnike vastuvõtuaegu pikendada.

«Senise praktika järgi on linnaosavalitsustes vastuvõtuajad kaks korda nädalas paari-kolme tunni kaupa. Linnakodanike ja ka ettevõtjate suhtes oleks mõistlikum, kui reeglina saaks ametniku vastuvõtule pääseda igal tööpäeval,» ütles komisjoni juht, abilinnapea Jüri Pihl .

Linnaosavalitsustele tehti ettepanek linnaelanike ja ettevõtjate teenindamiseks seatud vastuvõtuajad üle vaadata.

Bürokraatia vähendamise komisjoni liikmed on vastavalt oma valdkondadele teinud ettepanekuid, kuidas funktsioone linnaametite ja linnaosade vahel selgemalt jaotada, bürokraatiat vähendada ning otsustamis- ja juhtimisahelaid lihtsamaks muuta.

Komisjoni liikmete praeguseks esitatud konkreetsed ettepanekud saadetakse edasi linnaametitesse tagasiside saamiseks, et seejärel ettepanekud koos kommentaaridega komisjoni kaalumisele tuua.
Komisjon ei ole teinud kiireid ettepanekuid ametnike koondamiseks, vaid peab vajalikuks pidevalt ametnike töömahtu ja ülesandeid jälgida ning järk-järgult väiksema ressursiga teenuste osutamisele üle minna. Komisjon hakkab edaspidi isikkoosseisu üle vaatama kaks korda aastas, et bürokraatia vähendamine ei jääks ühekordseks algatuseks.

Ametikohtade arv Tallinna linnaasutustes vähenes juba 2009. aastal 70 võrra ja selle aasta jooksul kahaneb veel 35 võrra. Eelkõige on vähendatud tugiteenuste osa.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles