Teisipäeval muutub liikluskorraldus Tallinna ringtee Kiili ristmikul

Tallinncity.ee
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: maanteeamet

Teisipäeva hommikul enne tipptundi muudetakse Tallinna ringteel Kiili ristmiku liikluskorraldust.

Kiili poolt mööda Kurna-Tuhala maanteed tulles ei saa enam otse üle Tallinna ringtee ristmiku sõita. Ristmikul korraldavad liiklust reguleerijad, teatas maanteeamet.

Kiili poolt tulles ei saa otse üle Tallinna ringtee sõita, vaid tuleb sooritada kas vasak- või parempööre ning linna sõita kas Luige või 200 meetrit Jüri asula pool asuva ajutise ringristmiku kaudu Kangru poole. Hansaplanti ja Kangrusse ümbersõit sõiduautodele toimub uue liiklussõlme rampide (tõusuteede) kaudu, veoautodele Luige liiklussõlme kaudu.

Kurna liiklussõlme ehitati ajutine ringristmik, mille laiendusi täna asfalteeriti. Jalakäijatele tagatakse üleminek Tallinna ringteest, kuid ulatusliku pinnase väljaveo tõttu peavad nad kasutama treppe.

Tallinna ringtee Kurna liiklussõlme ehitustööd valmivad selle aasta sügisel. Kurna liiklussõlme ehituse raames jätkub Tallinna ringtee väljaehitamine I klassi tingimustele vastavaks maanteeks, kus sõidusuundade (2+2) vahel on eraldusriba ning kohalik liiklus on põhitrassi omast eraldatud. Koos eritasandilise ristmikuga ehitatakse neljarajaliseks Tallinna ringtee 4,4-kilomeetrine lõik (km 11,8–16,2) olemasolevast Jüri eritasandilisest ristmikust kuni Kurna sõlmeni.

Ringteega ristuv Kurna-Tuhala maantee liiklus suunatakse viaduktile, mis viib üle põhimaantee. Sama ristmiku juurde ehitatakse ka jalg- ja jalgrattatee viadukt ning Kurna küla juurde ringtee alt läbi minev jalg- ja jalgrattatee tunnel. Liiklussõlme valmides paraneb oluliselt kogu lõigu liiklusohutus, liiklus muutub sujuvamaks ning bussiliiklus suunatakse kogujateedele.

Projekti sisse mahub ka ringteega ristuva Kurna-Tuhala maantee 2,7-kilomeetrise lõigu ehitamine kaherajaliseks III klassi maanteeks, 1520 meetrit jalg- ja jalgrattateid, 4,2 kilomeetrit koguja- ja juurdepääsuteid ning 480 meetrit müratõkkeseinu. Tööde koosseisus on jalakäijate tunnel Tallinna ringtee alla.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles