Harjo: Lõugase puudumine annab igapäevatöös kindlasti tunda

Veiko Pesur
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vello Lõugase üks tähtsaid tööülesandeid puudutab liikluskorraldust.
Vello Lõugase üks tähtsaid tööülesandeid puudutab liikluskorraldust. Foto: Toomas Huik

Tallinna transpordiameti juht Andres Harjo kinnitusel annab Lõugase puudumine kindlasti tunda ka ameti igapäevatöös.


«Üks inimene on ju vähem. Aga me anname endast kõik oleneva. Ega linnakodanik selles süüdi ei ole ja me püüame kõik tööd järje peal hoida,» ütles Harjo.

Eile juhtunu kohta märkis Harjo, et lõuna ajal toimus Lõugase kabinetis läbiotsimine ja Lõugas lahkus töökohalt koos läbiotsijaiga. «Mind kutsuti alguses sinna juurde, aga kuna mul oli muid tööülesandeid, siis ma ei saanud jääda,» ütles Harjo.

Ta lisas, et tahaks kõige kiiremas korras selgust saada, kas kohtunik keelab Vello Lõugasel avalikus teenistuses töötamise või mitte.

Kõik kolm juhtumiga pistise andmises kahtlustuse saanud ettevõtet on seotud tee- ja liiklustöödega pealinnas.

OÜ Tanner tegeleb teedeehituse, asfalteerimistööde ja äärekivide paigaldamisega. Firma juht Peeter Salmu sõnas, et Lõugase juhtumiga seotud teemat ta kommenteerida ei soovi.

OÜ Liiklusbüroo tegutseb alates 2005. aasta juulist ning firma kodulehe andmeil on nende põhitegevuseks liikluskorraldusprojektide tegemine ja nende kooskõlastamine kohalike omavalituste vastavate struktuuriüksustega. Eile kaitsepolitseinikega kokku puutunud firma töötaja Janno Sammuliga Postimees.ee’l rääkida ei õnnestunud.

AS Signaal toodab, paigaldab ja hooldab foore, liiklusmärke ning teekattemärgistust. Firma juht Ats Tamm möönis, et vestles eile kaitsepolitseinikega, kuid täpsemalt jutu sisust rääkima ei soostunud.

Andres Harjo OÜ-de Tanner ja Liiklusbüroo kokkupuudetest ametiga rääkida ei osanud. «Signaal on aga aastast 2005 Tallinna lepingupartner liikluskorraldusvahendite paigalduse ja hoolduse koha pealt. Nad valiti välja riigihanke korras. Leping kestab 2012. aastani,» rääkis Harjo.

Suuremaid probleeme pole juhataja kinnitusel koostöös pole olnud. «Tööalaselt tekib ikka mõningaid vajakajäämisi, kuid need on kõik läbi arutatud ja lepingupartneri kohta ei saa midagi halba öelda. Mõningaid sanktsioone oleme rakendanud reageerimiskiirust ja liikluskorraldusvahendite hooldust puudutavate küsimuste pärast,» täpsustas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles