Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits selgitas, et suurte kaubanduskeskuste eesmärk on pakkuda külastajatele põhjust veeta keskuses võimalikult kaua aega ning selleks ei piisa vaid kauplustest. Olulised on lisavõimalused nagu näiteks head söögikohad, puhkealad, sobilik helitaust ja üldine disain.
Ülemiste juht: söögikohad muutuvad kaubanduskeskustes aina tähtsamaks
Kuu eest avatud uuenenud Ülemiste keskuse külastajate arv on oodatust suurem – kokku külastati avakuul keskust ligi 600 000 korda. Keskuse tõmbemagnetid on suuremad rõiva-ja spordikauplused ning lai söögikohtade valik. Tipp-päevadel tehakse keskuses ligi 35 000 ostu.
Tegevdirektori sõnul käib keskuses keskmiselt 18 000 inimest päevas, kes teevad igapäevaselt kokku ligikaudu 21 000 ostu. «Kõige enam külastajaid on ootuspäraselt laupäeviti, umbes 25 000 inimest, kui lisaks tallinlastele jõuavad Ülemistesse ka inimesed väljastpoolt pealinna,» lisas ta. Kõige külastajaterohkematel päevadel kasvab keskuses tehtud ostude hulk 35 000-ni. «Keskuses viibimise on eriti nädalavahetustel oluliselt pikenenud, 2-3 tunnini inimese kohta,» sõnas ta.
Ülemiste keskus laiendas nädalavahetusteks külastajate parkimisvõimalusi. Lisaks keskuse ees asuvale parklale ja parkimismajale saab laupäeviti ja pühapäeviti oma auto parkida ka keskuse taga asuvasse parklasse sissesõiduga Lõõtsa tänavalt. Parklast keskusse ja tagasi viib külastajad iga kümne minuti järel väljuv eribuss.
Ülemiste keskus on Eesti suurim moe- ja perekeskus, milles on 210 kauplust ja teeninduskohta.