Ajaloomuuseum näitab Nikkolo kaubamärgi ajalugu

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Näitus „Ivo Nikkolo: 20 years of fashion“
Näitus „Ivo Nikkolo: 20 years of fashion“ Foto: Kultuurikava.ee

Eesti Ajaloomuuseumi Suurgildi hoones saab alates laupäevast tutvuda Ivo Nikkolo kaubamärgi 20. juubeliks valminud mininäitusega «Ivo Nikkolo: 20 years of design fashion».

Ivo Nikkolo kaubamärk loodi 1994. aastal ning see on saanud kahe kümnendi jooksul tuntuks kui üks unikaalsemaid ja kvaliteetsemaid kodumaiseid disainbrände, mille moepärandisse on läbi aegade panustanud erinevad andekad Eesti moeloojad, alustades Ivo Nikkolost kuni tänaste disainerite Eve Hansoni ja Britta Laumetsani.

Kahe kümnendi pikkuse ajaloo tähistamiseks ühendasid disainerid Eve Hanson, Britta Laumets ja kaubamärgi looja, Ivo Nikkolo oma loomejõu, et tuua moepubliku ette üks tõeliselt ekstravagantne, kordumatu ning ivonikkololik kõrgmoe kollektsioon.

 Näituse teeb eriliseks fakt, et üle poolte esitletud ainulaadsetest rõivaesemetest on ka müügil. Lisaks erikollektsiooni valitud paladele on näitusel esindatud ka mõned väga haruldased esemed Eesti Ajaloomuuseumi tekstiilikogust, mille valmimisaeg jääb Ivo Nikkolo brändi   algusaastatesse.

Ivo Nikkolo kollektsiooni tooted sünnivad suuremas osas siinsamas Eestis toetudes siinsele pika-ajalisele kvaliteetrõivaste valmistamise kogemusele, ning nende valmistamiseks valitakse Euroopa ja maailma tippkvaliteediga kangad. Kaubamärgi disainerid on läbi aastate pälvinud mitmeid kodumaise moedisaini auhindu – disainer Ivo Nikkolo on pälvinud Kuldnõela ühel korral ja praegune peadisainer Eve Hanson on kahekordne Kuldnõela laureaat. Näitusel esitletud ainueksemplaride ostmise sooviga tuleks pöörduda Ivo Nikkolo esinduspoodi (Suur-Karja 14).

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles