IRL: Kultuuripealinna kampaaniaks ei ole vaja 2 miljon krooni maksvat ajalehte

Berit-Helena Lamp
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kultuuripealinna logo
Kultuuripealinna logo Foto: Raigo Pajula

Tallinna linnavolikogu revisjonkomisjoni esimehe Madis Kübara (IRL) sõnul on absurdne luua ligi 2 miljonit krooni maksev kultuuripealinna reklaamiv ajaleht.

«On igati tervitatav, et linn on kultuuripealinna reklaamiküsimustega lõpuks tegelema hakanud, kuid 1.8 miljoni krooni eest eraldi ajalehe loomine on täiesti absurdne raha raiskamine,» lausus Kübar.

«Palju otstarbekam ning samas ka odavam oleks kultuuripealinna kava avaldada mõnes suures päevalehes, kuna sellisel juhul jõuaks kultuuripealinnaga seonduv informatsioon mitte ainult tallinlasteni vaid kõikidesse kodudesse üle Eesti,» ütles Kübar.

Kübara sõnul võib viidata säärase ajalehe loomine asjaolule, et Keskerakond üritab kultuuripealinna kampaaniat politiseerida.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles