Põhja Rimi töötaja: see koht on hullumaja

Meribel Sinikalda
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rimi. Pilt on illustreeriv.
Rimi. Pilt on illustreeriv. Foto: Liis Treimann

Põhja Rimi töötaja rääkis Tallinncityle, et kaupluses on tõsine probleem töötajate puudusega ning juhtkonna suhtumisega.

«Igal hommikul loodad, et kõik ikka tulevad tööle,» kirjeldas kaupluse töötaja, et kuna inimesi on vähe, on koormus väga suur. Tema sõnul on iga päev mõni töötaja, kes ei taha tööle tulla.

«Ka töötajad ise peavad seda kohta hullumajaks ning räägivad pidevalt omavahel, et peaks mujale minema. Peakontor nõuab pidevalt mingeid uusi asju, aga reaalselt pole inimesi, kes neid ellu viiks. Poolest päevast on põhimõtteliselt kõik olemasolevad kassapidajad kassades ja kaupa pole kedagi välja panemas,» rääkis töötaja, kuidas kaupluses asjad toimivad. Tema sõnul uusi töötajaid ei ole või tullakse lihtsalt paariks nädalaks, sest töö ei ole vastuvõetav.

«Kirjutasin ise olukorrast Rimi tegevjuhile Anders Torellile ja tema polnudki nende probleemidega kursis. Palusin temalt kirjast juhatusele mitte rääkida, aga mingil hetkel anti mulle teada, et kas lahkun ise või lastakse lahti,» kirjeldas ta, kuidas tema püüd situatsiooni lahendada lõppes olukorraga, kus ta nüüd uue töö otsingul on. Töötaja ei väida, et tema fakti ette panek on seotud kindlasti murede kurtmisega, aga kahtlus on siiski. «Mulle väideti, et ma ei saa tööülesannetega hakkama. Samas pole kedagi minu asemele võtta, seega oligi imelik, et minust kiirelt lahti üritatakse saada.

Tühjade riiulite olukorra selgituseks tõi ta automaatse tellimise programmi, mis end kuidagi ei õigusta: «See ei reageeri piisavalt kiiresti ja riiulid lihtsalt jooksevad tühjaks. Meil on pidevalt jamad, sest me ei saa käsitsi tellida. Juhataja vastus on peamiselt selline, et vaja on rohkem pingutada ja äkki läheb paremaks.»

Põhja Rimi juhataja Anne Tuisk tunnistas, et ülekoormatusega on probleeme ja sellega tegeletakse. «Me kindlasti ei tahaks inimestest lahti saada,» ütles juhataja. Kaupade väljapaneku probleemile on tema sõnutsi lahendus leitud ning alates juuli lõpust seda ka rakendatakse. «Hetkel meil on olemas lahendus kaupade välja saamiseks, võib-olla mitte päris sajaprotsendiline, aga kindlasti on see suureks abiks olnud. Tegelikult on näha, et see ka aitab meid,» kommenteeris Tuisk ning lisas, et eile põhjustasid poes probleeme liiga pikad järjekorrad, mida tulevikus üritatakse kindlasti vältida.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles