Linn selgitab: miks võtab Pärnu maantee ehitus kaua aega?

Rivo Veski
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pärnu maanteel seiklesid eile vaid üksikud autod, ka jalakäijaid polnud palju näha.
Pärnu maanteel seiklesid eile vaid üksikud autod, ka jalakäijaid polnud palju näha. Foto: Mihkel Maripuu

Postimehe Tallinncity portaali poole pöördunud lugeja uuris, miks võtab Pärnu maantee ehitus niivõrd palju aega, kuigi tegemist on lühikese teejupiga. Lugeja võrdles ajaliselt ja distantsilt ehitust Viljandi-Türi raudteeliini rekonstrueerimisega, linna selgitusel on võrdlus kohatu.

Tallinna linna pressiteenistuse edastusel on linnas ehitamisel palju rohkem piiranguid, kui väljaspool seda. «Tegemist on ehitamisega suures linnas, kusjuures lisaks uue trammitee rajamisele uuendatakse ka tee kogu ulatuses ning ümber tõstetakse ja välja vahetatakse ka kõik teealused kommunikatsioonid,» edastas linna avalike suhete osakonnast Toomas Pirn.

«Tiheasustusest johtuvalt on terve ümberehitatava trassi alune maapõu tihedalt kommunikatsioonetäis. Lisaks sellele tuleb arvestada ka sellega, et kell 23 algab Tallinnas öörahu, mis tähendab, et ööde arvelt tööde tempot tõsta ei saa.»

Lugeja, kes kommentaariumis antud teemal sõna võttis, võrdles Viljandi-Türi raudteeliini ümberehitust ja uute ooteplatvormide rajamist, mille liini pikkus on 53 kilomeetrit ja ehitustöödeks kulunud aeg  9 kuud (aprill-detsember 2011). Pärnu maantee trammitee ümberehituseks liinil pikkusega  6,8 kilomeetrit on ehitusaega arvestatud lugeja sõnul kokku 17 kuud (2014 aprill - 2015 september). «Ehk siis üle 9 korra lühema liini ümberehitusele kulub ligi 2 korda rohkem aega?!» avaldas lugeja oma hämmingut.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles