Eakate tallinlaste soodustused on rahva seas populaarsed

Uwe Gnadenteich
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Peeter Langovits

Tallinnas eakatele pakutav apteegisoodustus on inimeste seas jätkuvalt populaarne, sellele on lisandunud terve rida muid soodustusi.


Sel aastal laiendas Tallinn oma eakatele soodusteenuste valikut, lisaks soodushinnaga apteegikaupadele on nüüd võimalus eakatel saada mitmeid erinevaid soodusteenuseid, teatas linnavalitsuse pressiteenistus.

Sotsiaal- ja tervishoiuameti poolt läbi viidud kampaania korras leiti soodsaid teenuseid pakkuvad firmad. Nendeks on juba eelmisest aastast koostööd teinud OÜ Euroapteek, Südameapteek OÜ, Abimees Grupp OÜ, Fortuna Optika OÜ, 1comm OÜ, OÜ Auto Jaoks, OÜ Kodutööd, Büroomaailm.

Vaatamata sellele, et apteegisoodustust pakub tänavu ka Südameapteek, ei ole Euroapteegis langenud rohelise kaardiga ostjate arv. Ostjaid on apteegis koos uute liitujatega kuus 24 740 ja müügiprotsent on mullusega võrdne.

Südameapteek omakorda on registreerinud 4121 ühiskaardi kasutajat ning enim on kasutajaid Lasnamäel, Mustamäel ja Nõmmel. Mõlemad apteegiketid võimaldavad tallinlastel soodustust kasutada ka teistes Eesti piirkondades.

Abimees Grupp rakendab soodustust kodutehnika paigaldusel, remondil jne, esimeste kuudega on seda kasutanud veerandsada eakat tallinlast. Fortuna Optika pakub soodustusi prillide tellimisel ja seda saab firma prillipoodides ka mujal Eestis. Seni on registreeritud 41 teenusekasutajat. OÜ Kodutööde soodusteenustega on tutvutud 36 korral, 16 korda on teenust kasutatud. Büroomaailmas on ühekordseid soodusoste sooritanud 14 isikut.

Abilinnapea Merike Martinsoni sõnul oli linnavalitsusel plaan teha pensioniealistele tallinlastele paremini kättesaadavaks teenused ja kaubad, mis toetavad nende igapäevast toimetulekut. «Nägime mullu apteegisoodustust käivitades, et iga asi võtab aega ja paari kuuga ei saagi loota hüppelist huvi. Kui teave teenustest rohkem levib, küllap suureneb ka kasutajate hulk,» ütles Martinson.

«Igal juhul on märgata, et soodushinnaga kodutehnika remondi ja paigalduse ning prillide vastu on huvi tekkinud ja olen veendunud, et paljude jaoks on need teenused teretulnud.»
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles