Tallinnas muutub invatakso teenuse korraldus

Uwe Gnadenteich
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

Alates märtsikuust korraldab invatakso teenust Tallinnas  sotsiaal- ja tervishoiuamet, seni on teenust osutanud Tallinna Puuetega Inimeste Koda.


Tallinna abilinnapea Merike Martinsoni sõnul on invatakso teenus täitnud oma eesmärgi, paljude puuetega inimeste liikumisvõimalused on paranenud ning sellega seoses tõusnud inimeste elukvaliteet ja toimetulek tänu juurdepääsu võimaldamisega üldistele avalikele teenustele.

«Teenuse korralduse muudatus võimaldab ühendada linnas puuetega inimeste transporditeenuse ühtse koordineerimise alla,» ütles Martinson linna pressiteenistuse vahendusel.

Taksokaarte väljastatakse puuetega inimestele, kelle alaliseks elukohaks on rahvastikuregistri andmetel Tallinn ja kellel on tuvastatud raske või sügav liikumis-, nägemis- või liitpuue ning kes oma puude tõttu ei saa kasutada ühistransporti iseseisvalt ega kõrvalabita. Teenuse saaja peab olema vähemalt kolmeaastane.

Taksoteenust osutavad magnetkaardi alusel AS Tulika Takso ja ratastoolibussi klientidele Termaki Autopargi AS.

Tellimine Tulika Takso telefonil 612 0030, e-maili teel info@tulika.ee, SMS-iga 53 34 5859. Invabussi ettetellimine vähemalt 12 tundi, võimalusel täidetakse tellimused kiiremini.

Invataksoteenust osutatakse Tallinnas alates 1998. aastast ja 1. veebruari 2014 seisuga kasutas teenust 1452 inimest. Tallinnas on aasta alguse seisuga 26 398 puuetega inimest.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles