Julm äri: klient maksis parkimise eest, aga trahvi peab ikka maksma

Tallinncity.ee
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Europark
Europark Foto: Sille Annuk

Kuigi tallinlanna Kirsti maksis Europargis auto parkimise eest, sai ta ometi trahvi ja maksta tuleb nii parkimistasu kui ka trahv, sest Europark kinnitab, et ta ei tasunud parkimise eest nõuetekohaselt.

Kirsti käis laupäeval mehega söömas ja kinos, auto pargiti südalinna Coca-Cola Plaza kõrvale ning parkimise algust kinnitas mehele tulnud kontrollsõnum.

Kokku 4 tundi ja 13 minutit meelelahutust, mida kroonis kojamehe vahel lipendav 30-eurone kollane Europargi parkimistrahviteade, kirjutab Õhtuleht.

Nimelt kirjutasid parkijad mobiilset parkimist alustades sõnumisse auto registreerimisnumbri valepidi, enne tähed ja siis numbrid.

Mis sellest, et Europark parkimise eest raha sai - aga firma väitel eiras Kirsti infotahvlitel kirjutatud parkimistingimusi, ja selle eest trahv kirjutatigi.

Loe refereeritud artikli täisteksti Õhtulehest.

Europarki selgitus juhtunule: «Hetkel jääb mulje, justkui oleksime trahvinud olukorras, kus teadsime, et sõiduki parkimise eest on tasutud. Tegelikult aga parkis klient teist sõidukit, juhtus mittetahtlik inimlik viga, mis aga ei võimaldanud meil selle sõiduki parkimisõigust tuvastada. Küll aga suhtusime juhtunusse mõistvalt ja vastutulelikult, tühistades trahvi ning tasuda jäi 5 eurot menetlustasu, mis tegelikkuses katab vaid osaliselt leppetrahvi määramise ja menetlemisega seotud tervikkulud. Võtsime arvesse, et tegemist ei ole olulise rikkumisega, kuid lähtusime siiski asjaolust, et sõiduki parkimisõigust ei olnud võimalik tuvastada.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles