Lufthansa: Tallinna lennujaama teenindus on maailma täpseim

Rivo Veski
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna lennujaam.
Tallinna lennujaam. Foto: Küllike Rooväli

Saksamaa lennufirma Lufthansa nimetas Tallinna Lennujaama tütarfirma AS Tallinn Airport GH reisijate ja õhusõidukite teenindamise taas täpseimaks maailmas.

Lufthansa hindab lennujaamade teenindust, mõõtes lendude väljumise punktuaalsust, lendude registreerimise kiirust ja täpsust, pagasiotsingu efektiivsust, lennuki pardale pääsu mugavust, ohutusnõuete täitmist ning paljusid muid lennuki ja reisijate teenindamise üksikasju.

Möödunud aasta lõpus teeninduskvaliteedi tulemused avaldanud lennuhiid Lufthansa andmetel on 2013. aasta parimaks maapealse teeninduse pakkujaks Tallinna Lennujaama tütarfirma AS Tallinn Airport GH.

Üle viie aasta võitis Tallinna Lennujaamas maapealset teenindust pakkuv AS Tallinn Airport GH taas ka SHOOTING STAR tiitli, mis omistatakse lennujaamadele, kus lennule registreerimiseks kasutatakse kõige enam tänapäevaseid lahendusi.

Tallinna Lennujaamas registreerib Lufthansa lendudele iseteeninduskioskis, internetis ja mobiiltelefoni kasutades 92,4 protsenti reisijatest, mis on parim vastav näitaja maailmas.

«Meie eesmärk on tagada parim lennuteenindus ja positiivne on tõdeda, et just Tallinna Lennujaam on Lufthansa poolt kõigi teiste maailma lennujaamade ees tunnustamist leidnud,» märkis AS Tallinn Airport GH juhatuse esimees Tiit Kepp.

«Meie tööle on parim tunnustus see, kui reisija meid ei märka. Kui aga maailma suurim õhuvedaja tunnustab, siis on tunne vägev, mis seal salata,» lisas Kepp.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles