Mobiilne parkimine Tallinnas tõi tasumisele vaatamata trahvi

, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mobiilne parkimine.
Mobiilne parkimine. Foto: Urmas Luik / Pärnu Postimees

Lauljatar Merlyn Uusküla rääkis Õhtulehele, et kaalub ebaõiglase parkimistrahvi pärast kohtusse pöördumist.

Artiklis selgitas ta, et parkis oma auto südalinnas, kasutas mobiilset parkimist ning sai telefonile sõnumi, et auto on pargitud. Tund hiljem leidis ta trahvi, mida Ühisteenused keelduvad tühistamast.

Autosse tagasi tulles helistas ta parkimise lõpetamiseks numbrile 1903, sai aga automaatvastuse, et pole parkimist alustanudki. Lauljatar kinnitas ka täiendavas vestluses Tallinncityle, et sõnumis oli kõik, kaasa arvatud auto number ja parkimistsoon, õigesti märgitud.

AS Ühisteenused parklate müügi- ja linnaparkimise juht Martin Tubalkain nentis, et nemad mobiilse parkimise ja sideteenuse kvaliteedi eest ei vastuta, vaid kontrollivad, kas parkimistasu on laekunud. «Meie pole SMS-parkimisega seotud,» toonitas ta.

«Pöördun kindlasti asjaolude selgitamiseks ka EMT poole,» lubas Uusküla intervjuus Tallinncityle, selgitades, et viibis vahepeal välismaal ega saanud seetõttu ajutiselt parkimiskaasuse lahendamisega tegelda.

M-parkimisel kasutavad kõik Eesti mobiilsideoperaatorid EMT tehnilist platvormi. EMT avalike suhete juht Kaja Sepp ütles, et iga konkreetset juhtumit tuleb eraldiseisvana vaadelda. Tema soovitab SMS asemel kasutada parkimise äppi, mis automaatselt määrab ära parkimistsooni jm. «Tihti eksitakse sõnumis ka autonumbriga või kirjutatakse nulli asemel o-täht,» tõi Sepp näiteid.

«Mul pole varem kunagi parkimisega probleeme olnud!» on lauljatar nördinud. «Kui aga juhtumist Facebookis kirjutasin, tuli välja, et on palju inimesi, kellel on olnud sama probleem,» rääkis Uusküla.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles