Automüügimees: Eesti inimesed on tõelised autohullud

Rivo Veski
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Tarbijakaitseamet, maanteeamet ning maksu- ja tolliamet alustasid laiaulatuslikku teavituskampaaniat «Kasutatud auto osta targalt!», mille eesmärk on anda autoostjatele praktilist nõu kasutatud autode ostmisel.

BRC Autokeskuse juhataja Siim Mark rääkis videointervjuus Tallinncityle sellest, millises olukorras on täna Eesti automüügiturg. Vestluse käigus puudutas Mark ka kasutatud autode ja uute autode turuseisu ning tarbija hoiakuid antud küsimuses.

Marki hinnangul on tarbija muutumas järjest enam teadlikumaks ning teeb enne turule tulekut oma nn kodutöö ära, mis võib osaliselt olla algatatud kampaania vili.

Endiselt on siiski ostjaid, kes teevad n-ö meelevaldseid otsuseid ja valivad auto üksnes värvi või brändi alusel.

Vaata pikemalt videost.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles