Tallinna keskerakondlik linnavalitsus on häbi tundmata kulutanud sadu tuhandeid valimiseelsel perioodil sellele, et reklaamida tehtut ja püsida nähtaval.
Tallinn on kulutanud propagandale sadu tuhandeid linna raha
Tänane Õhtuleht loetles valiku Tallinna linnavõimu valimiseelsest «menüüst», millesse kuuluvad kepikõnnikampaania (53 000 eurot), lasteaedade mänguväljakute teavituskampaania (72 000 eurot), kevadest sügisesse lükatud Lasnamäe päevad (38 000 eurot), Hiiu staadioni avamisreklaamid (6000 eurot), rahvarinde aastapäeva kontserdituur (125 000 eurot), Lasnamäe ajutise liuvälja rajamine (15 000 eurot), Ülemiste ristmiku avamisüritus (20 000 eurot), lasershowga kontsert Vabaduse väljakul (35 000 eurot).
Üksnes nende kulude kogusummaks tuleb 364 000 eurot (krooniajal räägiksime 5,7-miljonilisest kulutusest).
Kui siia juurde lisada veel «Tallinn aitab!» kampaaniakulud, kõiksugu avamiste kulud, teles tehtavad linna reklaamid jne, paisuks summa tõenäoliselt kuni kahekordseks.
Samuti võiks valimisvõidu kindlustamiseks tehtud kulutuste hulka lugeda tasuta ühistransporti, mis läheb linnale maksma 14 miljonit eurot, sellele eelnenud küsitlus (259 000 eurot), Elroniga sõlmitud lepingukulu tasuta rongisõiduks on aga 375 000 eurot. Tallinna lasteaedade mänguväljakutele lisatud atraktsioonide tegemisele kulus 1 miljon eurot.
Linnavalitsuse sõnul on kärbitud teede korrashoiu raha, kuna riik ei finantseeri kohalikke omavalitsusi piisavas mahus. Samuti ei jätkuvat linna sõnul raha sel põhjusel ka lasteaedade renoveerimiseks, teiste seisvate suuremahuliste projektide kaasfinantseerimiseks (nagu näiteks linnahall, Põhjaväil, Haabersti ristmik, Russalka ristmik, mis on lükatud edasi ebanmäärasesse tulevikku).