Tundmatu «disainer» muutis valimisreklaamide tähendust

Uwe Gnadenteich
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Täna hommikul võis Nõmmel Vabaduse puiesteel ja Pärnu maanteel näha öö jooksul «ümber kujundatud» Keskerakonna reklaame.


Ühel reklaamil muutus loosung «Töötab!» pärast rohelise kleeplindiga täiendamist sõnaks «Tüütab!». Teistele reklaamidele oli lisandunud sõna «üle». Ehk siis «Töötab üle!». Kolmandas variandis oli sõna Töötab! Pandud jutumärkidesse.

Niimoodi oli muudetud vaid abilinnapea Arvo Sarapuu valimisreklaame. Sealsamas on ka näiteks Keskerakonna nimikirjas kandideerivate Heidi Tamme ja Rein Ratase reklaamid, kuid need on puutumata jäetud.

Sarapuu ise arvas, et see näitab tema töö tulemuslikkust, et keegi tema reklaamide rikkumiseks nii palju vaeva on näinud.. «Vanasõna ütleb, et ega tühja tünni keegi ei tambi. See näitab, et ma olen tööd teinud ja kellelegi mu töö ei meeldi,» ütles Sarapuu Postimehele.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles