Haldaja selgitab, kuidas sõita välja Norde Centrumi parklast

, tallinncity.ee vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Norde Centrum.
Norde Centrum. Foto: Mati Hiis / Õhtuleht

Mitu inimest on kurtnud, et ei oska välja sõita Norde Centrumi parklast. Tallinncity palus kommentaari Ühisteenuste parklate teenindusjuhilt Ivi Näkilt.

«AS Ühisteenused poolt opereeritav Norde Centrumi parkimisala on tõkkepuudega piiratud parkla, kus teenuse eest tuleb tasuda vahetult enne teenuse lõpetamise soovi. See tähendab, et enne parklast väljumist tuleb kliendil parkimisarve tasumiseks pöörduda teenindaja poole, kes on ametis keskuse tippajal, kella 12-20ni või siis tasuda parklas asuvates maksemasinates,» selgitas Näkk.

Maksemasinaid on Näki sõnul parklas kaks  - üks nendest keskuses infoleti juures (keskuse Paadi tänava poolse peaukse juures) ja teine maksemasin asub väljas Norde Centrumi Jõe tänava poolse peaukse juures. «Sisemises maksemasinas saab tasuda keskuse lahtiolekuaegadel kella 8-22. Öisel ajal saab tasuda välimises maksemasinas,» selgitas Näkk.

Haldaja sõnul saab Norde Centrumi parkimisalal tund aega ka tasuta parkida ning väljuda sama piletiga. Juhul kui sõidukit pargitakse seal pikemalt, tuleb parkimise eest tasuda eelmainitud makseautomaatides või teenindajale. «Tõkkepuu postides teenuse eest tasuda ei saa, küll on postid varustatud infotelefoni 1669 numbriga ja ühendust saab ka AS Ühisteenused juhtimiskeskusega VOIP ühenduse kaudu. Parklas on olemas suunaviidad makseautomaadile,» rääkis Näkk.

Juhul, kui kliendil tekib seoses teenuse kasutamisega küsimusi, on Näki sõnul alati mõistlik pöörduda AS Ühisteenused juhtimiskeskuse poole, numbril 1669. «Omalt poolt lisame täiendavalt, et Ahtri tänava remont ei ole Norde Centrumi parkimiskorraldust muutnud,» kinnitas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles