Sõitjad kurdavad uute rongide vile helitugevuse üle

Rivo Veski
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Esmaspäeval läks Balti jaamast esimesele reisile uus Stadler Flirt elektrirong. Kuu aja jooksul vahetatakse kõik vanad rongid selliste vastu välja.
Esmaspäeval läks Balti jaamast esimesele reisile uus Stadler Flirt elektrirong. Kuu aja jooksul vahetatakse kõik vanad rongid selliste vastu välja. Foto: Heiki Rebane/BNS

Elektriraudteele on viimastel päevadel laekunud kliendipöördumisi, milles avaldatakse muret uue rongi vile helivaljuse üle.

Elektriraudtee on teostanud nii helivaljuse kui helisageduse mõõtmised uue rongi vilele. Võrdluseks tehti sama ka vana elektrirongiga. Mõlema rongi mõlemad näitajad on pea identsed. Samuti vastab uue rongi helivaljus standardi poolt seatud nõuetele.

Samuti rõhutab ettevõte, et rongijuhid annavad vilet vaid selleks ettenähtud kohtades. Raudtee omanik on spetsiaalsete liiklusmärkidega varustanud hulga kohti raudteel, kus turvalisuse huvides peab rong endast vilega märku andma.

Ettevõtte edastusel on rongi heli kindlasti asi, mis peab vastama etteantud nõuetele, sest need nõuded baseeruvad ohuolukordade analüüsidel.

Elektriraudtee on koostöös rongitootja ja tehnilise järelevalve ametiga leidmas lahendusi, kus standardeid ja ohutusnõudeid jälgides oleks rongi vile vähem häirivam.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles