Külastajad ei pea enam teletorni piletisabas seisma

Helen Mihelson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Huvilised ei pea enam Tallinna teletornis elavas järjekorras seisma.
Huvilised ei pea enam Tallinna teletornis elavas järjekorras seisma. Foto: Liis Treimann

Alates tänasest ei pea enam Tallinna teletornis seisma sissepääsuks elavas järjekorras ning külastajal on võimalik teha eelbroneering internetis.

«Teletorni taasavamisest saadik on olnud inimestel suur huvi torni vastu, mille tõttu on tihti sissepääsu ootavate külastajate järjekord üsna pikk,» sõnas Tallinna Teletorni juhataja Riina Roosipuu.

Uus elektrooniline järjekorrasüsteem võimaldab külastajal internetis broneerida kellaajaline sisenemisaeg. Elektroonilise järjekorrasüsteemi töötas välja konkursi Eesti parim e-teenus 2013 e-valitsemise kategooria võitja GoSwift .

«Pileti ostmisel väljastatakse külalisele järjekorranumber ja ta saab infot, kui palju on veel enne teda inimesi järjekorras. Järjekorra liikumist saab jälgida kas kohapealsetelt infotabloodelt või e-järjekorra veebilehelt. Soovi korral saadetakse meeldetuletuseks SMS teade,» ütles GoSwift OÜ juht Hannes Plinte.

Plinte sõnul sujub külastuspäeval kõik viperusteta, kui internetis broneeringu teinud külalisel on kaasas e-pilet, mis tuleb valideerida kassas.

Esialgu on eelmüügis vaid kiirpiletid üksikisikutele, muude piletite müük ja gruppide teenindamine käib endiselt otse teletorni kaudu.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles