Kliendid ei saa kodakondsusbüroo järjekorraautomaadist jagu

Uwe Gnadenteich
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Külastajad jäävad Põhja prefektuuri Vikerlase tänava kodakondsus- ja migratsioonibüroo teenindussaali järjekorraautomaadi juures hätta, sest paljud inimesed ei suuda valikute seast õiget nuppu leida.


Samuti on paljudel probleeme fotoautomaadi käsitsemisega. Nii peabki vähemalt üks büroo töötaja fotoautomaadi ja järjekorraautomaadi vahet pendeldama, et inimesi aidata.

Põhja prefektuuri pressiesindaja Katrin Rohtla sõnul ollakse politseis asjast teadlikud ning sellega tegeldakse. Klientide aitamiseks aga on teenindussaalidesse palgatud koosseisuvälised töötajad. «Mõnel külastajal võib järjekorraautomaadiga probleeme olla, kuid ühtegi kaebust pole selle kohta esitatud,» lausus Rohtla.

Ta kinnitas, et igal juhul vaadatakse süsteem kriitilise pilguga üle ning vajadusel tehakse sellesse muudatusi.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles