Suur-Sõjamäe tänav läheb lõpuks remonti

Uwe Gnadenteich
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Juba selle nädala lõpul peaks algama teeremont Tallinna ühel kõige hullemini lagunenud teelõigul – Suur-Sõjamäe tänaval Smuuli tee ristmikust linna piirini.


Seal pole tegemist löökaukudega vaid tee tõuseb sõna otseses mõttes autode ees püsti. Nii mõneski kohas on asfalt kerkinud pool meetrit või enamgi. Smuuli tee ristmiku juures on tee seetõttu ligi poole kitsam. Veidi kaugemal, enne 15. bussi lõpp-peatust on poole meetri kõrgune asfaldist vall otse tee keskel. Sellele lisaks on linna sisenev sõidusuund nii auklik, et bussi- ja veokijuhid ei hakkagi seal ukerdama ja sõidavad lihtsalt vasakul teepoolel. Bussijuhid on ka kurtnud, et üles kerkinud teekate pidi ühissõidukitel põhjad alt ära kraapima.

See õudus peaks varsti läbi saama, sest teisipäeval tuli kommunaalametist rõõmusõnum kõikidele seda teed kasutavatele autojuhtidele. «Niipea, kui transpordiametiga saab liiklusskeemi kokku lepitud, hakatakse töödega pihta. Kui hästi läheb, siis juba käesoleva nädala teisel poolel,» kinnitas kommunaalameti juhataja asetäitja Tarmo Sulg Postimehele.

Sule sõnul korrastatakse teed kõigepealt nii palju, et oleks võimalik mõlemal sõidurajal sõita. Põhjalikumat tööd pidid praegu veel takistama maapinnas 40 sentimeetrist sügavamal olevad külmunud kohad. Väiksemate lohkudega tegeletakse siis, kui külmad on lõplikult läbi.

See, et tänav on nii jubedas seisukorras, on Sule hinnangul ilmselt kunagiste tee-ehitajate tegemata töö tulemus. «See tee on omal ajal ilmselt ehitatud ilma igasugust alust rajamata. Pinnasetee peale on pandud asfalt ja selge see, et see ei pea vastu. Seal on ka sadeveesüsteemid puudu ja tee konstruktsioon on iga kevad läbi vettinud, nii see tee seal külmaga tõuseb ja langeb. Viimastel aastatel on ka raskeveokite liiklus seal väga tihedaks läinud ja tee ei pea suurte masinate all lihtsalt vastu,» selgitas Sulg.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles