Rocca al Mare moegalerii saab täiesti uue lahenduse

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rocca al Mare kaubanduskeskus on uhke, et Tallinna üheski teises ostuparadiisis ei ole samasugust moegaleriid.
Rocca al Mare kaubanduskeskus on uhke, et Tallinna üheski teises ostuparadiisis ei ole samasugust moegaleriid. Foto: Raigo Pajula

Mais avatav Rocca al Mare kaubanduskeskuse laiendus tahab teistest omasugustest ostlemisparadiisidest sel kombel erineda, et teeb esimesele korrusele moekaupade uudse lahendusega müügitänava.




Tulevases moegaleriis käib praegu vilgas tegevus, sest 7. mail on pidulik avamine. Selleks ajaks peavad kõik rentnikud jõudma oma müügikohad külaliste vastuvõtuks korda seada. Täiesti uus lahendus on see, et kõik moekauplused asuvad esimesel korrusel. Teistes keskustes jäävad niisugused poed kuhugi kõrgemale.



Soome firmale Citycon kuuluva Rocca al Mare kaubanduskeskuse juhataja Mati Pops ütles, et roosa on just selle kevade värv, mistõttu on soome disainerid moegaleriid kujundades kümnesse tabanud.



Galerii kõik müügikohad on tänaseks endale rentniku leidnud. Konkursi käigus valiti välja parimad kvaliteedi- ja hinnapakkujad. Osa soovijaid jäi ka ukse taha.



Moegurmaanide paradiis


Popsi sõnul on moegalerii avamine Rocca al Mare kaubanduskeskusele eriline just seetõttu, et kunagi varem ei ole seal kuulsaid rõivabrände müüdud. Esimest korda Eestis paneb moegaleriis oma rõivad rohkem kui 1500-ruutmeetrisel pinnal müüki kuulus Inglise firma Marks & Spencer.



Peale moegalerii avab Rocca al Mare kaubanduskeskus teises ehitusjärgus veel spordipoode ja söögikohti. Kohe pärast seda läheb remonti keskuse keskmine osa, kus praegu töötavad põhiliselt kinga- ja rõivapoed. Kogu see ala saab täiesti uue väljanägemise ja ruumilahenduse.



Samal ajal käivad tööd ka keskuse selles osas, kus novembris avab uksed mitu uut restorani ja muud söögikohta. Samuti on sinna kavandatud ilukaupade poed ja salongid.



Popsi sõnul on Rocca al Mare kaubanduskeskuse 2007. aastal alanud ümberehitustööde põhiline eesmärk muuta ostlemispaik klientidele võimalikult mugavaks.



Kuna inimestel on vähe aega, peab uuenenud keskus olema üles ehitatud nõnda, et igaüks – nii moegurmaanid, kodukaunistajad, spordimehed kui toiduostjad – leiaksid võimalikult kiiresti neile vajalikud müügikohad üles.



«Oleme kaubanduskeskuse jaganud teemaaladeks,» ütles Pops. «Kuna elu on kiire, siis ei taha keegi ju sihitult ringi ekselda. Eriti nii suures majas kui meie oma.»



Tähesaju City tuleb järele


Pärast ulatuslikke ümberehitustöid kasvab Rocca al Mare kaubanduskeskuse kogupind tänavu novembris endiselt 35 000 ruutmeetrilt 71 000-le. Kaupluste arv suureneb seniselt 106-lt umbes 170-le.


Pops ütles, et Citycon on Rocca al Mare keskuse ostmisse ja selle laiendamisse kokku investeerinud rohkem kui kaks miljardit krooni.



Rocca al Mare kaubanduskeskusega tahab lähiajal võistlema hakata Lasnamäel Laagna ja Tähesaju tee äärde jääv Tähesaju City nimeline ostu- ja vabaajakeskus. Keskuse esimene etapp Prisma Peremarketi, mitme suure auto-, elektroonika- ja mööblipoega ning Eesti suurima Juku mänguasjakeskusega valmis eelmisel aastal.



Paari-kolme nädala pärast algab seal Eesti ühe suurema ehitusmaterjalide kaupluse Bau­hausi rajamine. Teises etapis lisandub Tähesaju tänava äärde teisigi ostukeskusi. Tööd lõpevad tõenäoliselt järgmise aasta kevadel.



Pärast kolmanda etapi valmimist peaks Tähesaju Citys olema pinda kokku 100 000 ruutmeetrit. Seega märksa rohkem kui Rocca al Mares.



Neid kahte ostukohta ei saa aga omavahel võrrelda, sest nende ülesehituspõhimõtted on erinevad. Pealegi võib Tähesaju City lõplik valmimine nihkuda 2011. aastast kaugemale.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles